Är det verkligen sant?

Jag är den som annars gör allting i sista sekunden, alltså pluggar till prov och inlämningar och så. Och ibland vill jag slå mig själv när jag ser på resultaten att jag ligger precis under MVG, tänk om jag då läst lite redan en vecka tidigare? Då hade det ju varit MVG! Men lär jag mig av det? Nej, jag fortsätter göra allt i sista sekunden. Fast den här religionsinlämningen är ett undantag! Började skriva på lektionen idag och jag vet inte varför, men alla tankarna jag hade då har hängt fast i huvudet hela dagen och direkt när jag kom hem satte jag mig och började skriva och nu är jag klar! Och den ska egentligen inte vara inne förrän 23.59 på fredag?!
Jag är riktigt stolt faktiskt över att jag är färdig i god tid med något! :'D

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0