Storstädning för att inte klättra på väggarna - jo, varför inte?

Oh damn. Kom på att jag lovade lägga upp bilder från Model Lab, samt andra bilder också säkert. Kanske lovar lite för mycket med tanke på mitt urkassa minne, glömmer till och med att jag har en blogg ibland, och det är inte bra. Då kanske det har gått för långt? I alla fall!
Min bror och jag har en deal: Han får låna min cykel när han vill och jag får låna hans dator när jag vill - så förhoppningsvis kommer uppdateringen här bli bättre (vilket jag sagt nu i säkert ett halvår, dumma mig).

Men vad händer då? Jag vet inte, inget tror jag. Eller jo, jag har varit hos arbetsförmedlingen och lite sånt, känner lite att jag måste skaffa jobb, börjar nästan klättra på väggarna redan.. Plus att jag så otroligt gärna vill flytta hemifrån, vilket jag tyvärr inte kan göra utan fast inkomst. Jag saknar skolan också, så redan igår var jag där på besök, vilket för övrigt råkar vara första skoldagen för eleverna på Gärdet. Man saknar det mycket mer när man vet att man inte ska tillbaka, så alla som går trean: ta vara på året!
I alla fall, imorgon har jag och min älskling varit tillsammans ett halvår, fast det känns som om det var förra veckan som satt och skickade massa egentligen ganska obetydliga sms bara för att på något sätt få vara nära varandra och kollade på varandra i smyg i skolan. Fast samtidigt så känns det så naturligt att det är vi så vi skulle ha kunnat vara tillsammans flera år redan. Jag gillar känslan av att vara kär, men mest av allt gillar jag Theodor.

Nu ska jag nog ta och fortsätta med storstädningen, igårkväll fick jag ett ryck och drog ut exakt allt ur min garderob och upptäckte saker jag inte visste jag hade, och just nu ser både mitt rum och vardagsrummet utanför ut som ett bomnedslag just för att allt mitt skräp ligger överallt, och mer ska det bli! Har inte gått över hyllan och skrivbordet än, jag frukar de platserna djupt. Nej, dags att dra igång, pusshej!


Kommentarer
Postat av: sexylicious

Eeyy Brydään ;D Check my blog ;D

Updating again =)

2011-09-08 @ 16:16:13
URL: http://tornintopieces.blogg.se/

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0