Värre idag?

Näääje! Igår mådde jag faktiskt hyfsat bra, men tror fan att det är värre idag! Näsan rinner mer, jag hostar mer och jag har huvudvärk så jag tror jag sprängs! Jag har nog seriöst aldrig haft så här ont i huvudet någonsin.. dunkar som bara den, och värktablett hjälper inte såklart. Buhu, jag vill ju bli frisk! Men jag siktar ändå mot att kunna gå till skolan imorgon, känner jag att det blir för jobbigt så får jag väl helt enkelt åka hem igen..

Loggade nyss in på banken för att kolla om jag hade några pengar, vara för att ha något att göra liksom.. Och ja! Har runt fem tusen tror jag det stod, och det gjorde mig genast på bättre humör, jag som aldrig har pengar annars typ! Får ta och spara undan lite till student och bal och sånt nu när jag väl har pengarna.. Inte alls låpngt kvar till studenten juuuu! :D

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0