Tack vare Theodor kan jag blogga igeeeen!

Uh, har äntligen kommit in på min dator igen! Theo har lånat ut ett externt tangentbord som jag får använda under lovet tills jag kan få mitt tangentbord fixat.. Finast är han! :* Fast det känns hur dumt som helst att sitta med en laptop i knät plus ett stort tangentbord, själva grejen med att ha en liten smidig laptop försvinner ju, haha!
Kan ta och berätta lite om resten av helgen! Mötte upp Viktor och Simon ute hos Theo, och så fotade jag dem lite och så när de hoppade och lekte med sina cyklar, plus lite andra galna grejer också. :) Sen myste vi allihopa med Theos familj och åt hemmagjord pizza, och efter det fick Viktor för sig att busringa folk men failade ganska hårt. Somnade nästan direkt när vi la oss, hur trött som helst var jag.. Och på söndagen hann vi knappt vakna innan jag skulle hem kändes det som, handbollsavslutning, och så lekte jag lite med Lina.

Och lovet hittills då? Jobbat två dagar nu, och igår efter jobbet åkte jag ut till Theo, gick till någon fin sjö och tillbaka och gjorde inte så mycket, bara va med varandra. Jag tycker om den pojken jättemycket!

Meeeen, nu måste jag skriva vidare på några skolarbeten, åh, roligt jag vet. Bläää!

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0