Pluggplugg..

Shit! Har inte lite saker att ta hand om nu efter att ha legat i sängen i två veckor.. Inte bra alltså, varför var jag tvungen att bli sjuk för?! Men det är bara att bita ihop och göra det som ska göras!

* Psykologianalys
* Psykologiprov
* Engelskaprov
* Engelska-boken
* Svenska nationella - skriftligt
* Svenska nationella - muntligt
* Flimkunskapsprov
* Naturkunskapsprov
(*Religionsprov)

Inte lite huh? Så jag måste börja skriva på den förbannade psykologianalysen nu (som jag verkligen inte är pepp på!), plus att jag måste läsa igenom svenska-texterna till det skriftliga nationella provet.. De sakerna vet jag ska vara klara den här veckan, resten är jag inte så säker på om det är nu eller efter lovet just jag behöver göra det, med tanke på att mina lärare tycker att jag ska få en chans att komma in i kurserna igen innan jag får ett prov framför mig. Såå ja, vem vet, det kanske dröjer till efter lovet med vissa prov? Hoppas! Plus att vi har ett religionsprov som närmar sig, och jag har ingen aning om vad det kommer handla om på grund av min oönskade frånvaro?!
Har en känsla av att en del läroböcker väntar på att jag ska börja studera dem den kommande veckan...

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0