Påsk!

Jaha, glad påsk eller vad man säger? För mig är den ganska seg, eller ja.. Ska inte hitta på något alls, sitta hemma med familjen hela dagen och vara trevlig med några gäster. Men vafaaaaaaaaen, det är påsk och det är bara en gång om året? Plus att jag får tänka på det positiva - göra dagen till något bra så blir det söndag snabbare så jag kan träffa Theo igen, haha!
Jäjä, morfar trillar in nu så nu blire mat (läs: frukost, hoho)! :)


(jag vet att min mun är liten, alla kommenterar det heeela tiden.)

Kommentarer
Postat av: sötastihelavä[email protected]

Du har en liten mun. Det var egentligen bara det jag ville säga :) Puss

2011-04-24 @ 21:46:22

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0