Oooh, soft dag med sool!

Ska inte göra ett skit idag (förutom att baby kommer hit under eftermiddagen/kvällen och stannar över natten), är jätteseg, tror inte ens jag orkar sminka mig eller så, uuusch jag är såå laat! Faaaast, det är ganska onödigt att sminka sig när inget händer ju? (Särskilt när ens smink ändå håller på att ta slut, får köpa nytt någon dag efter skolan nästa vecka..)

Måste bara påpeka att jag är kär i vädret! Så hiiiimla skönt att det är soligt och man kan gå ut på soldäcket barfota och man behöver inte ta på sig någon kofta/jacka eller något! Plus att nu äntligen får man änvända solglasögon igen! ;) Blir lycklig när det är så, och vid närmre eftertanke så kanske jag ändå ska ta och sminka mig och ringa en fin vän för att gå ut och promenera i det fina vädret?
- Yep, let's do it! :D

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0