Min lilla ponnyhäst!

Gick inte så bra att plugga igår, men känner idag att jag har lite lättare för det. Har i alla fall lite mer energi och lite mer idéer om hur jag ska påbörja min analys..
I alla fall! Bara för att John ville att jag skulle nämna att jag åt med honom, Theo och några andra på Chili Thai idag på lunchen så gör jag det nu. Fast egentligen skulle jag inte nämna Johns namn, för jag skulle säga "tönt" men aja, såhär blev det! Har haft en fin dag hittills, och hoppas att resten också blir bra! :)

Sitter för övrigt och lyssnar på massa gamla intros till barnprogram man såg förr, eller något sånt.. Har fastnat för ett "My Little Pony"-intro till en av filmerna som var favoriterna när jag var små, haha! Lite smågulligt! ;D


Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0