Lite kallt ute är det faktiskt..

Var på möte innan med handbollen, och det gick fint tycker jag, pratade igenom massa! Men ja, har inget mer att säga om det, blev att komma hem för att äta och typ efter en kvart dra ut igen och träffa Emil! Har inte träffat honom på allt för länge, så det var verkligen på tiden! Gick runt i Gnosjö och var överallt och ingenstans, nästan två timmar var vi ute skulle jag tro, och tro mig - på den tiden hinner man igenom hela Gnosjö.. HAHA! Hade tur med vädret också, kände hur det duggade när jag åkte hem från mötet, men när jag sen gick ut igen kände jag inget, men när jag hade hundra meter kvar hem nyss så började dugga igen, haha! Plus att det började bli kyligt.. Får hoppas att det inte blir värre, vill verkligen inte ha regn, kallt och tråkigt väder, jag vill ha sol och sommar!

Men nu tänkte jag hoppa in i duschen och packa lite saker inför jobbet imorgon.. Och läsa igenom svenskahäftet inför nationella på torsdag.. Woah, panik!

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0