Jag är galeen!

Åh, kvällen/natten igår alltså! Börjar med att bussen får vänta på mig för att jag är sen och när vi väl kommer till festen så hittar vi två kompisar och drar därifrån! Sitter på en lekplats och gör inget, går sedan till Q8 och köper munkar och sen går vi genom heeeela Gislaved för att komma hem till Oliver mitt i natten, iskallt och superlångt. Men kul hade vi, haha! ;)

När jag kom hem med bussen vid tre, vad gör jag då? Jag får för mig att storstäda hela mitt rum! Rensar bort massa onödig skit jag har och dammar och fixar. Lägger mig till slut i sängen vid kvart i fem i morse och sover som ens tock till typ kvart över tio idag då mamma kommer och väcker mig.

Och idag då? Sätter igång och börjar skriva på min projektarbetesrapport redan vid halv elva-elva något och blev klar nu! Har alltså suttit i lite över fyra timmar om man inte räknar med pausen jag gjorde för att äta lite. Usch, är glad över att det är över, ska bara skriva ut det i skolan på måndag också innan presentationen.. Sextiosju sidor! Fattar inte hur jag har orkat.. Crazy!

Jäjä, nu ska jag hoppa in i duschen och sen fixa mig för att bege mig av ut till Theo! Hinner förhoppningsvis ta en liten powernap hos honom innan vi ska iväg ikväll med hans familj, för jag är hur trött som helst! Gäspar hela tiden..
Ha en fin valborgsmässoafton allihopa! Puss :*

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0