Inte varit hemma på hela dagen..

Har inte ens hunnit tänka på att blogga idag, förrän nu. Mina tankar har för det mesta varit i konsertsalen på Lundåker där jag satt och skrev prov i nästan fyra timmar, och efter det bar det av direkt till jobbet för att tjäna lite pengar. Trodde jag skulle få komma hem och sova efter det runt halv sju-tiden, men nejnej.. Blev hämtad av mamma och Eva och skulle med dem och spela bingo?! Vann ingenting, skitspel! Haha!

Känner att jag behöver duscha efter att ha varit på benen exakt hela dagen idag och inte hunnit sitta ens fem minuter och slappna av, men orkar jag duscha nu? Nej, jag får ta och duscha imorgon innan skolan, komma med halvlockigt och otroligt inte vackert hår, mums! Nehej, nu ska jag sova, godnatt! :)


Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0