Hos kusin!

Sitter hemma hos min kusin just nu, tillsammans med mamma och min kusins mamma. Emilie (kusinen) har fyllt år så ja, vi tänkte ha en liten tjejkväll typ och bara umgås. Ska ner till Vita Huset snart och äta, har aldrig varit där, trots att det funnit ett ganska bra tag. Har hört att det är fin mat i alla fall, och jag är superhungrig! Har inte ätit mer än en macka och ett päron idag.. Kan knappast äta så mycket mer nu när jag är halvkrasslig, men förhoppningsvis så hjälper en kväll med fina människor! Funderade från början på att hänga med kusin ut också, festa lite, men eftersom Theo kommer hem och ska leka med min bror ikväll (haha) så blir det att åka hem när kusin drar ut. Men aja, ska vara social nu, hörs senare! Pusshej!


Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0