Hemma och gör det vanliga..

Hade faktiskt en väldigt fin dag i skolan idag, dock var jag hur seg som helst sista tiden. Har suttit hemma nu ett ganska bra tag och inte gjort ett skit, fast jag är inte sådär seg och tråkig som jag varit annars de senaste veckorna. Lyssnar på musik, kollar olika videos på youtube och ja.. Gör sånadär saker jag brukar göra efter skolan. Trots att det är torsdag idag så är det dock ingen träning, inte för att jag hade fått träna ändå men ah.. Har uppehåll nu en månad typ för att sen dra igång med försäsongen!

Hahaha, har hittat två av de skönaste snubbarna i Sverige tror jag! I alla fall till en gräns, dock går deras prank lite för långt ibland, menmen! Just den här videon är så söt! 


Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0