Hah, lite småkassa är vi!

Hann tyvärr inte blogga igår så det kommer antagligen bli ett lite längre inlägg idag.. I alla fall, slutade jobbet redan vid två igår så jag och bror åkte ut till Theo vid fem-tiden och lekte runt lite på banan, eller rättare sagt: Theo lärde bror lite smått och gott! :) Eftermiddagen och kvällen gick och jag och Theo var så kassa att vi glömde att göra mat, så ja, lite småkassa är vi. Men sen fixade tacos när hela hans familj var hemma istället.

Idag började vi dagen med att vara kassa, eller jag gjorde det. Vi hade ställt klockan på tio men när tror ni att vi vaknar? Tjugo över sex! Iiiiinte okej! Jag hade råkat glömma stänga av det vanliga alarmet som jag har på fredagar.. Haha! MEn ja, så vi låg typ halvvakna från tjugo över sex till nio då vi bestämde oss för att gå upp, och när vi sen åt frukost vid tio ringde alarmet igen, dax att vakna då. Hahaha, men kasst att vi inte märkte förrän vid åtta att vi vaknat av ett tidigare alarm! xD Jaja, har haft det jättetrevligt hos Theo i alla fall, dock hade jag kramp i magen hela dagen idag, uuusch. :(

Släppte av Theo vid en busshållplats på vägen hem, pojken ska upp och ragga brudar på bilmässan i Jönköping! ;) Hahaha, nej men ah, vad ska jag göra ikväll och imorgon då? Inte ett skit. Kommer troligen bli lite segt, men ändå skönt, att få slappa och sådär. :)

Bjuder på en bild på min baby från förra helgen :*

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0