Fy vad jag måste vara tråkig.

Kanske ska ta och berätta att dopet igår var jättefint! Och jag hade en väldigt fin dag med Theo coh släkten. Barnen är så söta, önskar lite att man kunde ta med dem hem ett tag. Dock var jag helt seg hela dagen, och i bilen dit blundade jag till några gånger och när vi sen kom hem gick jag och Theo raka vägen till sängen. Vilade en stund men gick sen upp för att äta och kolla film med resten av familjen, pallade dock inte stanna kvar och kolla på andra filmen. Tror vi somnade ganska snabbt, och jag hostade inte alls lika mycket den här natten! Dock sov vi ändå inte tillräckligt för att inte somna en stund idag efter att vi ätit "frukost" vid elva-tiden. Jaja, inatt hoppas jag Theo kan sova, för jag tror han behöver det efter att ha blivit väckt av mig och mitt hostande hela helgen, själv ska jag försöka sova en del jag med, är hur trött som helst.

Blir ingen skola imorgon för mig inte, ska ringa läkarn, tror jag har dragit på mig en öroninflammation, haft lock för ena örat hela dagen, plus att det värker utmed hela högersidan av huvudet. Inte mysigt alls! Aja, ska lägga mig i sängen igen och kolla ytterligare någon film. Åh, känner att jag är så otroligt rolig - eller inte. Hejdå!

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0