Fullt upp i helgen..

..Hamnade i Ullared med syster och mamma i fredags, kom hem och möttes av inte bara pappa och bror, utan också systers fästman, deras barn och min Theo! Hade en jättemysig kväll och hela lördagen spenderades ute. Blev att åka ner till parken med barnen och lekte runt, kändes som om man var liten igen, hoho! När vi kom hem lyckades Alice dra med mig och Theo ut för att leka med vattenpistolar, jag vann - inte. Inte Theo heller, för självklart skulle Alice vinna, sötsak är hon! Och kvällen slutade med att både Ida och Alice klängde på Theo, trevlans!
Idag har det dock varit lugnare, eller ja, eftermiddagen i alla fall, förmiddagen bestod av att vara ute med barnen och leka, sen åkte allt folk hem och jag, mamma, pappa och bror åkte till hallen för att se HGs sista handbollsmatch för säsongen! Och resten av dagen har jag spenderat med att kolla på tv ock film, segat lite sådär. Är sjukt trött och somnar nog när som helst så godnatt!

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0