Finns inte så mycket att berätta..

Jag är fortfarande sjuk, så det enda jag gör om dagarna är att inte göra ett skit. Går från min säng till soffan och tillbaka, kollar på massa olika tv-program eller olika filmer jag redan sett tusen gånger. Men jag börjar faktiskt känna mig lite bättre, tänkte försöka pallra mig iväg till skolan på torsdag, ganska soft dag då, och jag känner att jag behöver starta med en lugn dag. Skulle aldrig palla att börja på en onsdag, den jobbigaste dagen i veckan enligt schemat, så ja.. Torsdag it is! Om jag inte blir sämre till dess, vilket egentligen inte skulle förvåna mig ett skit! Fast jag var utanför dörren idag. Var på möte med handbollen, om hur det ska bli nästa säsong, och det ser ljust ut! Aja, nu blir det väl att smyga tillbaka till tv:n, pusshej!

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0