Dop!

Jaha, efter att knappt ha sovit ett skit inatt, samt gjort natten till ett helvete för Theo så är det dax att fixa sig inför dop! Har legat och hostat hela natten typ, så varken jag eller Theo har ju kunnat sova, så hemsk är jag.. Jaja, vi får göra det bästa av det!
Dop i Nässjö idag då va, Olle Tilon, systers tredje unge. (och förhoppningsvis sista kanske? Vet inte om jag skulle orka ka och hälsa på dem annars.. haha!) Ska faktiskt bli kul att träffa den familjen lite, och jag hoppas verkligen att Alice blivit bättre, i slutet av förra helgen var hon också helt död, kanske jag smittade henne?

Nej, nu måste jag ta tag i mig själv och börja sminka mig! Har lyckats ta en snabbdusch redan i alla fall, riktigt skönt! Nu blire att dunka musik!



Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0