Det är inte sant..

Jag har fyra prov idag! Eller ja, har haft två och ska ha två till, man som får ha max tre i veckan enligt skolverket eller vad det heter! Uuusch, känner mig helt slut i huvudet, bara jag som har det på grund av att jag valt till ämnen.. Det är vi sådana här stunder man ångrar att man suktat efter de där extra poängen.. Haha! Nej men ah, lite skrattretande är det ju, men jobbigt som bara den! Jag kan inte hålla isär alla ämnen, blir helt rörigt i huvudet.. Faast, det är ju bara en gång det händer så det fixar jag!

Har fått tillbaka min dator nu också, skulle ju hämta ut den igår efter att de skulle ha kollat på den, men hade de gjort det? Nej, det skulle ta för långt tid för att hinna göras på sådär en timma (läs: hade glömt bort att fixa den..). Så jag hämtade ut den i morse, och alla tangenter fungerar! :D

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0