Det är fan inte okej!

Jag är riktigt sur just nu, tror jag slår någon snart, mohaha, Theo är den enda i närheten, stackarn. Nej men seriöst, idioterna hos datasnubbarna (typ praktikanter eller något) skulle fixa mina två tangenter, men valde att byta ut alla istället.. Och tro fan att de sätter dit skiten fel eller något?! Nio bokstäver fungerar, inte okej! De andra tjugo då?! Kan inte ens logga in på datorn nu bara för det, jag ska slå sönder dem på tisdag, hoppas de aldrig får riktiga jobb! Plus att hurfan ska jag nu kunna plugga under lovet och göra inlämningarna och så? Bläää! Och jag har inget sånt där tangentbord som man bara kan koppla in, så jag känner mig lite körd just nu.
Hejdå!

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0