Tid över på morgonen?

Ojojoj, förlåååt för att jag inte uppdaterade igår.. borde ha gjort det kanske. Men nu är det faktiskt såhär att igår hade jag ingen motivation till något. Satt bara hemma och läste hela dagen. Var nere en snabbis och slängde iväg min röst (röstade ju för första gången nu som sagt ;D haha). Sen läse jag lite till tills Lina slängde iväg ett sms om att hon ville ha med mig ut. Kände att jag behövde andas och självklart gick jag med henne ut. var ute och gick i sådär.. två timmar? Riktigt mysigt var det, pratade om allt och inget. Och kul att när jag skulle köpa cigg på Konsum kände dem inte igen med på leg:et utan kallade in någon annan som jobbade där som skulle identifiera mig, men ingen tyckte att jag var mig lik. Det vill säga att efter att ha övertalat dem så fick jag tillslut betala och gå därifrån. Visst jag har förändrats, från svart hår och ganska mycket smink till blond och mindre smink. Dock hade jag inget smink alls igår... haha!

Men nu är det i alla fall ny dag och jag är pepp på bild! Har det som förstalektion och ska skissa klart det som sedan ska upp på en tavla. Psykologin därefter är inställd, troligen kommer jag plugga i Oasen, om jag pallar. Därefter två timmars lunch.. och nu när jag sa det blev jag väldigt sugen på Chili Thai.. haha! Efter det engelska och matte, äntligen får jag träffa Ellinor min igen! (Om hon inte bryter sitt löfte och fortfarande är sjuk..).

Vet inte vart jag fick tiden från att blogga idag egentligen.. Gick upp en halvtimme senare än vad jag ställt mobilen på, sminkade mig som vanligt och tog lika lång tid på mig att välja kläder. Däremot hoppade jag över att fixa håret, tyckte det såg okej ut + det var väldigt skönt att ha en otroligt lös boll på huvudet/i nacken. Hmm.. jag måste smikat mig snabbt... aja. Nu ska jag försöka äta frukost, är inte så glad i det dock :/

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0