"Ta en till.."

Första och troligen det enda inlägget idag, jag är supertrött! Det dunkar i huvudet, hostar lungorna ur mig och halsen gör så ont att jag vill typ dö en smula. Känner att jag bara klagar nu.. men faktiskt så har jag haft en riktigt fin dag idag!
Kom till skolan, långt ifrån vaken och fick veta att bilden var inställd, så det blev att börja sin morgon med att sitta som en zombie i Oasen. Någon timma senare satt jag på en psykologi-lektion och ingen fattade ett skit, våra lärare suger verkligen.. Sen var det lunch, två timmar! Trodde jag.. Visade sig att engelskan blev inställd också så jag hade lunch/håltimma i sådär tre timmar. Gjorde massa olika saker, Ellinor tvingade i mig vindruvor- "Ta en till.. ta en till.. ta en till.." (mitt huvud srpängdes nästan av de orden!) Men jag är verkligen stolt över att vi tog oss tid att göra lite matte! Och mattelektionen.. jag, Ellinor och Tobbe, tre elever, wow (y) Haha! Blev riktigt kul, plus mitt flummiga humör som visade hur trött jag var. Hurfan får man 65+25 till 80? eller 1x1 till 0?
Men nu är jag i alla fall hemma, sitter i soffan, Scrubs på tv och ja.. sömnen typ.. tar mig nu. Får se när jag tittar in här och skriver igen, haha! :D

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0