Stressigt värre

Oups, hade datorn i skolan, men hann inte blogga. Under tiden datorn var på var jag helt stressad med att få klart skrivningen i fotografin. Jag som trodde jag skrev klart den igår, men nejnej. Det visade sig att det var en sak jag missat, men jag började tänka och fick höra att jag var den enda i gruppen som helt greppat och fattat den ;) Dock så har skrivarna i skolan lite problem, funkar inte. Skulle skriva ut när det var fem minuter kvar innan "dead-line", men ja, fick tala med min lärare och hon förstod dilemmat, det är ju faktiskt inte mitt fel, så jag fick till slutet av dagen på mig, och efter att ha sprungit runt och testat alla skrivare var jag nära på att ge upp, när jag såg ett fint ansikte i bildsalen. Alltså någon som kunde öppna åt mig, så jag kom åt skrivaren där, och den funkade! Äntligen, nära att jag skulle bli underkänd på uppgiften juu :( (Och ja, han var fin på riktigt, jättesöt och så, trevlig också.. det lilla vi hann säga, haha! :D)

Bussen hem var trevlig, satt med Christoffer och pratade om allt möjligt. Kom hem, halvsov på soffan som vanligt trots att jag planerat att plugga matte. Men jag kom i alla fall upp till träningen, men har fortfarande förbud av Peter. Det vill säga att jag kollade en stund och vandrade sedan hem. Lite trist :(

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0