Se Eclipse på bio igen kanske?

Bra dag idag! Har fått några "anmälningar" om flickor som kan ställa upp som modeller, skitbra! Men fortsätt anmäla er, behövs! :D Känner mig även duktig över att redovisningen i fotografin gick bra plus att jag ligger bra till matten!
Ska på domarkurs senare idag, vilket jag inte är helt glad över.. Önskar att den är nästa vecka, vill ju gå på Eclipse som går på bio här i Gnosjö idag! Har redan sett den, uppe i Jönköping, men vill ju självklart se den igen! :D
Hur många av er har sett tredje Twilight-filmen Eclipse?

Kommentarer
Postat av: paulina

Hej, jag skulle verlkligen vilja vara modell.

Men är tyvärr bara 15.

Fyller ju 16 i april nästa år.. :/

Det skulle varigt skit kul annars. ;)

Men om det skulle gå bra med en 15-årig

Så kan ni gärna f¨höra av er på: [email protected] eller slänga en kommentar på min blogg :)

puss.



fin blogg btw.

2010-09-22 @ 17:54:11
URL: http://paulinapettersson.devote.se

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0