Puuuh..

Dagen är (äntligen) över! Har verkligen varit en lång dag.. fotoredovisningen gick bra och jag och Ellinor spenderade alla lediga stunder till att plugga engelska.. och det gick nog helt okej. Väl hemma i Gnosjö satt jag och Malin och dunkade musik (musik från typ.. 2002/3?), underbart! HAHA :D Blev sen att gå till Puss, fixa hålen (jag ett och Malin tre) och efter det hamnade jag hos Optikern som planerat, fick veta att jag har perfekt syn! :D Kom hem, hann vara hemma i sådär en halvtimme för att sen åka till hallen och fixa med kamera och så. Tränade sen i två timmar, hur skönt som helst, riktigt fin träning! :)
Sitter nu och kollar på Law & Order, varvar ner och slappnar av. Sängen snart, hjärta på det. <3

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0