Pfft, patetiskt? Ojah!

Ha-ha-ha! Så jävla feg du är att du inte vågar säga (eller ens ge mig blickar) irl, men via internet kläcker du ur dig all möjlig skit x'D Du vet väl om att jag skrattar lite åt dig? :) Mmmums!

För övrigt så kom jag nyss hem från träningen, och nej, jag tränade inte idag heller tyvärr :( Stod bara målvakt lite (tills mitt öra fick en boll på sig och började spruta blod) och körde några kontringar i slutet, 4-5 st eller något. Annars har dagen varit väldigt lugnt idag, kändes ett tag som om den aldrig skulle ta slut, men klockan är kväll så den börjar väl ta slut.. precis som alla andra dagar. :) Hade skolfotografering idag också, bilder kommer i ett senare inlägg! Gruppbilden blev nog kul, men det enskilda, hej kom och hjälp! Jag hatar sättet de tar bilderna på, skulle kunna slå sönder deras utrustning, haha! Gillar det verkligen inte helt enkelt...

Kommentarer
Postat av: mella

vem pratar vi om? : o

2010-09-02 @ 21:31:01
URL: http://thingsunsaid.blogg.se/

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0