Olydig

Hihihi, busig jag är som tränade ändå. Liksom.. jag känner just faktiskt av bäst själv om jag kan eller inte, och jag  bestämde mig för att jag kunde! :) Plus att vi gjorde inte så mycket idag.. eller jo. Men mest växlar och anfall/försvar, det vill säga inte så jättemycket spring. Inte sånt spring som blir jobbigt och påverkar halsen. Var faktiskt en väldigt kul träning. :) (Synd bara att man inte kan hålla koll på vilka som varit med i växlar och inte..)
Får se vad läkaren säger imån, kanske får jag piller och får inte träna? Då blir jag sur. :( Men jag måste kolla upp det.. för i längden - hellre piller och ingen handboll på två veckor än att vara halvsjuk mycket längre och kanske missa träningar i någon månad på grund av att jag aldrig blir frisk. DET hade varit väldigt surt faktiskt. Särskilt nu när det är så nära till säsongsstart, jag vill så gärna vara med då! :O

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0