Nejnejnej, får inte fortsätta bli värre.

Faaaan, ja, jag svär. Och det får jag. Ringde till Vårdcentralen nyss för att skolsköterskan sa att det var bäst (med tanke på att min hals fortfarande är svullen..) och hon sa att jag skulle återkomma imorgon. Dåligt med tider idag tyvärr. Så imorgon vid sådär 07.00 ska jag ringa (jag som knappt vaknat då, enda sovmorgonen på hela veckan..) och får troligen en tid på förmiddagen. Hon påpekade även att det är väldigt noga med att jag inte utför någon fysisk ansträngning >.<' Hur fan ska jag göra med träningen ikväll då?! Jag har varit borta två veckor redan, tränade i tisdags och på måndag är det träningsmatch. Och redan nästa helg är det säsongsstart! Gaaaah, jag blir galen! Jag vill verkligen inte vara sjuk längre! :(
Fanfanfan, får försöka dränka sorgen av att inte få träna ikväll med att ta tag i foto-uppgiften.

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0