Matte & städning!

Exakt som rubriken säger, mer och mer matte. Har varit oaktiv idag just på grund av det, mattelektionen idag gick skit så jag kände att jag var tuvngen att jobba lite hemma. När jag väl kom hem och slog upp boken märkte jag att jag kommit förbi den svåra delen, haha! Så jag har gjort några sidor och så nu, känner mig så jävla duktig! :D tog en liten paus nyss, för att kolla på Idol. Men nu ska jag nog sätta igång igen.. eller.. kollade på klockan.. och jag ska ju faktiskt hinna städa ikväll. Och nu när jag tänker på det blir jag väldigt pepp på det! Ska verkligen städa, kasta massa skit, eller i alla fall gömma det i askar och ställa undan.. haha ;)

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0