Lite duktig är jag va?

Oj oj oj, jag måste faktiskt få känna mig lite stolt nu! :D Och duktig. Började som sagt städa hela rummet, och är nu klar! Blev att slänga ner småsaker i askar och så, gömma undan det fint, haha! Blev även att damma allt, men att dammsuga fixar pappa eller någon imorgon när jag tränar! Snälla päron jag har! :D Blev inte riktigt så trött som jag trodde jag skulle bli, haha, men nära. I alla fall i kroppen, min rygg gör ont efter att jag böjt mig så himla mycket. Ska nu ta och lägga ner datorn och lägga huvudet på kudden coh se om jag somnar, gör jag inte det blir det att läsa lite i engelska-boken.
Åååhå, känner mi verkligen duktig! Haha, jag menar, hur ofta fixar man underskrifter och en plan i projektarbetet, lyckas komma med bra idéer till foton och återhämtar sig och jobbar flera sidor matte hemma trots att man i skolan nästan bröt ihop på grund av att man inte orkade, plus att jag städat nu också! Hihihi, bra jobbat Linnea! :D

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0