Omoget säger jag bara...

Detta har inget med mig att göra egentligen, men jag blir faktiskt ledsen när jag läser det.. Läste nyss en artikel om Bill Kaulitz, han är riktigt sönder, det syns på honom att han inte mår bra. jag tycker det är sorgligt att anledningen är att idioter inte kan låta honom vara ifred! (Och detta lovar jag att jag hade sagt även om det inte varit någon från Tokio Hotel!)

Bara själva grejen att vissa personer lägger ner så mycket tid på att hata och slänga elaka kommentarer om någon - som de inte ens känner! Jag menar.. vad har (som i det här fallet) Bill Kaulitz gjort alla er som sååå mycket hatar honom? När jag ställer frågan får jag svar som "Han är gay, deras musik suger!".. men VAFAN är det för ursäkt?! Ni känner inte honom dvs att han som person har inte gjort er något, och visst, ni kanske inte gillar hans musik, men LÅT BLI ATT LYSSNA PÅ DEN DÅ, mer än så behöver ni inte göra, absolut inte börja snacka skit! Och så fort jag nämner deras namn får JAG skit för det, hur fucking störd är man inte då som helt plötsligt hatar mig för att jag råkar gilla något dem inte gillar? Jag gillar inte alltid deras musiksmak, jag tycker inte alltid samma som dem om saker, men jag börjar ju inte hata dem för det!
Och när man får frågan "Vad lyssnar du på?" så svarar jag självklart "Massa olika, bl.a. Tokio Hotel.." och DIREKT slänger sig folket ur "Ååh, dom suger, så gay!". Hallå, jag bad inte om er åsik?! Tyck vafan ni vill, men ni behöver inte kommentera det om jag inte ställer frågan "Vad tycker ni om Tokio Hotel?".

Tycker det är så omoget att hålla på så, vad vinner ni på det? Jo, att artisten i fråga kanske mår dåligt av att få höra från olika håll hur jävla värdelös han/hon är.. men vafan, det finns folk som gillar det han/hon gör! Det vill säga att ni förstör för så jävla många fler! Vad skulle nni tycka om jag och flera tusen till skulle trycka ner ert favoritband/artist och få dem att må skit och lägga ner, skulle ni bli glada? Knappast...
Så bara håll tyst, ni är inte så mycket bättre själva. Han har lyckats med något, med att sälja sin/bandets musik och få fans, det är mer än vad ni någonsin kommer komma i närheten av.

Och jag vet, folk kommer säga "Men jag får tycka vad jag vill, jag får säga vad jag vill!" - JA, det får ni! Jag bryr mig inte om vad ni tycker, men BEHÖVER ni verkligen slänga ur er skit? Är ni verkligen så desperata efter att få snacka skit så ni gör det om kända personer som inte gjort er något personligen?
Det är bara för lågt.. Synd om er.

-

Detta inläggt blev kanske lite negativt, men var tvungen att skriva av mig. Och här kommer en annan sak.. som är både negativ och positiv.. Idag är det exakt ett halvår sen jag såg Tokio Hotel live i Göteborg! Det känns som om det var igår jag såg dem.. Det är sorgligt att tiden gått så fort, att de är så långt bort.. Men jag är samtidigt så grymt lycklig över att ha varit med om det! Definitivt en av de bässta dagarna i mitt liv! <3


Kommentarer
Postat av: mella

känner mig en aning träffad. Jag accepterar oså att du lyssnar på T.H, emn det är samma sak att jag som älskar hårdrock, om någon berättar för mig: "Min favoritmusik är Techno, Synth m.m.", så slänger jag ut mig automatiskt: FYFAN! HUR KAN DU?! Men det är ju bara min personliga åsikt, jag håller sällan inne vad jag tänker och tycker om saker. Så det är inget personligt mot dig :P

2010-09-07 @ 16:55:00
URL: http://thingsunsaid.blogg.se/

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0