JAG VILL ÅKA HEM!

Trött, trött, trött.. Jag orkar verkligen inte vara i skolan idag, försov mig och vaknade bara fem minuter innan jag borde gå till skolan. Det vill säga att jag fick panik och mamma skjutsade mig till stationen. Lite och snabbt sminkad, otroligt slarvigt hår och förstor tröja, mums! ;) Nejmen.. jag är supertrött, fattar inte hur jag kunde vara vaken till sådär halv ett inatt, när jag höll på att dö av sömnbrist strax efter skolan! Ew, aja, får se hur länge jag klarar denna dagen.. jag fruktar verkligen fotografin och psykologin i eftermidag. :( Synd om mig, buhu. Ska börja jobba med min skiss i bilden nu, superkul. Verkligen bra humör jag har idag! :D

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0