Jag tränare?

Vaknade upp av sms:et av Emma att jag ska vara tränare idag, eller i alla fall en efterfrågan om jag hade lust att ställa upp eftersom hon inte kunde. Så det blir jag och bror min som ska träna småbarnen idag. :) Jag är helt död i huvudet på övningar för så små barn.. det enda som snurrar runt i där är ju tjeckväxlingar, olika faser och kontringar. Knappast vad de små kan hålla på med nu i början x'D Så jag får verkligen tvinga ner mitt huvud på "nybörjarnivå" och se vad som kommer fram. Det ska nog gå fint. (y) Men nu ska jag göra lite matte tror jag.. har inget annat bättre för mig så. Haha! :D

Kommentarer
Postat av: Alzèn

Tjeckväxel,faser och kontringsvägar. dDetta gillar vi, fortsätt tänka på det. Det gick säkert kanon med barnen.

2010-09-11 @ 20:51:24

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0