"Jag som trodde han var ful.."

Jahapp, nej, idag var det inte kul med fotografisk bild, inte hittills i alla fall. Skulle fota något i olika filformat och sen öppna i något prgram och så. Och häftet med förklaringar i är dåligtr som faen, alla frågar hela tiden. Lite smått irriterande. Men jag försöker överleva genom att knapra halstabletter, retas med Ellinor (eller rättare sagt retas hon med mig) och lyssna på Tokio Hotel. Fast när jag tänker efter.. jag retas en del också, i alla fall när vi började prata om hennes pojkvän...

Jag: Är det han? jag som trodde han var ful..
Emmie: Va? Haha
Ellinor: Säger du att min pojkvän är ful? Höh..
Jag: Nej, jag trodde han var det! Fick för mig att man var raggare...
Emmie: Jaha, så alla raggare är fula eller?
Jag: Nej.. men asså... typ Ronny cch Ragge-raggare.. ew.. men din pojkvän var snygg. Faktiskt...


HAHA, ibland är jag snäll alltså! <3

Kommentarer
Postat av: Skutt är en snorbajs

Jag vet att min pojkvän är snygg....i alla fall när han är naken ;D MUHAHAHAHAHA...fast jag tror inte jag vill visa dig honom naken...sorry :/ MUHAHSAHAHAHa

2010-09-02 @ 10:55:40

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0