Jag orkar inte!

Idag är nog en av de mest hemska dagarna på länge, jag mår långt ifrån bra men måste ändå upp tidigt... Fast jag hade ju i och för sig sovmorgon till 07.00 idag ;) haha! Förkylningen och hostan blir bara värre, men idag är det första dagen på praktiken, så jag måste dit och visa mig i alla fall. Får se sen hur länge jag står ut att hålla mig upprätt på benen.. Och i och med att det är praktik kommer det nog bli väldigt dåligt med uppdateringar på fredags framöver.. I alla fall fram till jul.. hahaha som om det är en kort tid?
Men vart ska jag vara då? Jo, på Studiofotograferna i Värnamo. Var där förra terminen, två veckor i streck, och det är ett helt okej ställe! Dock får jag själv inte fota något, ( än i alla fall ;)) eftersom jag inte är fördigutbildad än, men det kanske kommer? :) Så just nu kommer jag nog mest får fixa i ordning i skyltfönstret, leka med barn så att dem skattar på bilderna, fixa lite med bokföringen, hjälpa till att ställa i ordning framför kameran och kanske vara modell någongång igen, som jag fick sist.
Nej men nu måste jag sätta fart! Bussen går om en timme och jag har varken rätt kläder på mig eller fixat håret :S Hörs när jag kommer hem! :D

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0