Intervju!

Bill Kaulitz är inte bara sångare i Tokio Hotel, utan också tysk modeikon, deltidsmodell, kläddesigner. Han har många bollar i luften alltså.

Vad är ditt absoluta favoritplagg?
Bill: Det finns knappt något jag kan spara när jag är ute och reser så mycket som jag gör. Jag kan inte ha ett specifikt klädesplagg utan måste ha allting. Mina kläder ser just nu ut som en klädaffär, lite galet, men jag gillar det.

Vilken modetrend önskar du redan hade försvunnit?
Bill: Päls! Många djur dödas för modet trots att det inte behöver vara så. Det är svårt att köpa konstgjorda kläder från kända märken, men när jag själv köper något klädesplagg ser jag alltid till att inga djur använts för dem. Jag önskar att flera stora märken ska börja jobba såhär och tillverka kläder utan att använda sig av djur.

Beskriv din stil med tre ord eller mindre.
Bill: Tyvärr kan jag nog inte göra det, kan inte begränsa mig så mycket. Att behöva passa in i dessa tre ord varje morgon när jag klär på mig - hemsk! Låter någon annan få komma på tre ord.

Om din stil hade en signaturlåt, hur skulle den vara?
Bill: Jag behöver fortfarande skriva den..

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0