Goodmorning!

Vaknade vid 07.00 när mobilen ringde, stängde av och kände för att sova vidare, i alla fall en kvart. Men mamma skriker efter tio minuter och tvingar upp mig. Ringder Vårdcentralen och igår sa hon "så får du en tid genast, troligen på morgonen." Hallå?! I telefonen sa dem att dem ringer upp vid halv nio, det vill säga att jag knappast kommer hinna få en tid innan min buss går. Fast då får jag bara ta en senare, men sorgligt ändå. Vill få det gjort liksom.
Fast.. om jag nu får en ganska tidig tid vore det ju bra om jag var klar, så sa fixa mig nu! Har bara hunnit sminka mig. haha. Bloggar mer från praktiken om jag lyckas komma åt en dator. (eller blir tillsagd att starta upp min, startar inte upp den själv - känns onödigt.)
Och för övrigt är jag glad idag, ska möta upp min älskade Alexandra för att dra med henne hem! :D

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0