Get up and raise your voice.. make some noise!

Äntligen sändes MTV World Stage i svensk tv! De jag ville se var ju såklart Tokio Hotel med fem av alla deras underbara låtar! Öppningslåten här var samma som på Welcome to the Humanoid City-turnén - Noise, efter det spelades Automatic följt av Dogs Unleashed, som även den var som på turnén - Bill kom upp genom golvet på en stor fet motorcykel! De spelade även Dark Side of the Sun där elden kom in så som på turnén och sista låten var World Behind My Wall, och även idag började jag gråta av den. Den är så grymt vacker verkligen, det är det alltihop, alla deras låtar, känslan som väcks om hur det är att stå där mitt i konserten och minnena från mars. Så otroligt underbart.
För mig är Tokio Hotel definitionen av kärlek. <3

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0