Fullt upp!

Sitter på en svenskalektion - inte så speciellt kul om ni ville veta. Ska skriva en uppsats om Carl Jonas Love Almqvust, och det vet ni exakt vem det är va? :) Nej men seriöst, jag orkar inte med den här dagen.. Eller det gör jag ju egentligen.. Haha! I alla fall..
Svenska-lektion: Jobba med uppsatsen.
Fotografi: Redovisa bilder (dem jag fotade igår), troligen gå in på en ny uppgift + teori.
Engelska-lektion: Prov, jag kommer inte klara det! Usch... kan inte ett skit.
Sätter mig sen i bilen med Malin hem till Gnosjö.
Puss: Impulsbeställde tid igår, så jag ska ta ett till hål i örat, plus att Malin ska ta ett.
Optikern: Synundersökning til körkortet.
Hinner hem, vara hemma sådär 45 minuter kanske.
Töllstorp: Fixa med kameran och stativet så att Pontus kan fota oss till hemsidan.
Töllstorp #2: Handbollsträning i två timmar.

Känns som om det är väldigt mycket, under skoltid iaf sen är det ju mest praktiska saker, hade varit värre om även eftermiddagen varit plugg eller något.
Men ska försöka hitta lite fakta om den där gamla döda snubben nu, får se om jag hinner blogga mer idag! :)

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0