Frustation?

Känner på mig att det inte blir något mer inlägg idag efter detta. Jag är verkligen sjukt trött och somnar vilken sekund som helst.. :( Mattelektionen idag var.. värsta kaos i mitt huvud. Försökte plugga hemma i helgen, vilket resulterade tre halvfärdiga uppgifter som jag behövde hjälp med. Tror nog att Mikael hjälpte mig mer än vad han hjälpte övriga gruppen sammalagt. Det funkade verkligen inte, blev så frustrerad och sur på mig själv att jag var nära på att börja gråta. Men då hör jag Ellinor bredvid mig, utan henne och hennes dumma kommentarer så hade jag säkert fått något sammanbrott och gått därifrån, haha! En sak är säker - ingen mer matte för mig idag!
Ska försöka läsa lite i engelskan nu, utan att somna! Men har en känsla av att jag kommer somna ändå..


Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0