Fotografi-uppgift, dags att börja skriva!

( Det är exakt det jag menar, du älskar mig ändå och jag älskar dig ändå.. Just därförkan man skippa kommentarerna, för vi vet vad vi tycker, mkej? Och ja, jag är mesig, jag tar det personligt.. jag jobbar på det, tro mig. <3 )

Sitter i skolan, känner mig inte lika sjuk idag, men när jag sen kommer hem och kan slappna av så kommer allt slå mot mig och jag går sönder igen, jag vet att det kommer bli så. Haft sånt där parti-snack idag också, segt som bara den. Och egentligen har jag inte tid med att blogga, bara kände att det var dags. Har foto och måste verkligen skriva det som vi ska, ska vara klart imorgon och jag hinner verkligen inte göra det ikväll. Direkt efter skolan ska jag fixa en sak, sen hem och lämna väskan och sedan vidare tillbaka till Gislaved med Lina och Josse. Då blir det bio, "i rymden finns inga känslor" - har fått bra kritik har jag hört, och den verkar faktiskt kul och bra. Betygsätter den senare ikväll/imorgon :) Måste jobba nu - snabbt!

Kommentarer
Postat av: mella

ja, vi skiter i det! Haha, ville bara att du inte skulle tro att jag är som alla andra som du har varit med om som inte vill vara med dig för att du har en annan stil eller inte lyssnar på vad dom gör <3

2010-09-08 @ 20:05:59
URL: http://thingsunsaid.blogg.se/

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0