Försov mig!

Gaaah! Vaknade en minut i sju idag av att mamma sa "Linnea, du får nog ta en senare buss.." helt lugnt! Jag menar, hallåe?! Väck mig snabbare så jag hinner fixa mig! Blev att snabbt som fan slänga på lite smink för att se upptäcka att mitt hår faktiskt var helt okej, det var inte sådär äckligt lockigt - utan okej lockigt. Fast nu efter att ha varit i fukten så har det blivit lite... fail. Men i alla fall, fick skjuts ner till stationen, han med bussen som gick typ tjugo över sju och ja.. sen har allt varit som vanligt. Här i skolan har jag bara hunnit såga en bräda och grundat den med vitt.. väntar på att den sa torka nu, vilket den inte hinner göra idag. That sucks.
Nejmen usch, nu ska jag.. vet inte. snart foto, sen kommer Ellinor, det gillar jag. Sen har jag prov i psykologi också, jag fattar inte ett skit. Känner att jag nästan vill vara sjuk sista lektionen.. hihi. Och ja, jag är helt negativ idag, i alla fall hittills, vaknat på fel sida nästan.

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0