Fem över sju...

...då vaknade jag. Och bussen går tjugo över sju.. Vadå att jag fick panik? Jag hann sminka mig och jag hann dra plattången genom håret någon enstaka gång. Mamma körde ner mig, och jag satt som ett lik på bussen. Det gör jag fortfarande förresten, är helt seg och en aning småsur just nu. Och så är det träning ikväll, känns inte som om den kommer gå så jättebra faktiskt.. Men jag får göra mitt bästa som vanligt, ska få träffa Nathalie idag också! Inte träffat henne på evigheter pga att hon varit sjuk och inte kunnat träna, men nu så!

Sitter i studierummet, skriver på en analys eller något om en artikel.. ska vara klar idag och jag har inte skrivit alls mycket. Men jag orkar inte mer så jag får vara klar typ nu, får hoppas att det duger ändå!

Kommentarer
Postat av: Mella

men orka att du dampar sönder. Jag bara sa det du sa till mig igår som att du inte kunde åka till ett så varmt land för du inte tål solen och att du har en sjukdom e.t.c. Så jag tyckte det var konstigt att du helt plötsligt varit inne på Grekland. För jag har varit i Grekland två gånger, och klimatet är detsamma som Cypern. Och om du inte visste, så är Cypern en grekisk ö xD. Men om du vill ha stad och så, så åk till en storstad i Grekland. Men tyckte bara det var lite konstigt att du sa till mig igår att ni då var i skolan inne på ett ickedoligt land, och nu kan du plötsligt åka till Grekland, som har samma klimat som Cypern, och samma styrka på solen. Men ja du vet bäst om din sjukdom eller vad du har. Men det låter lite komstigt i folks öron. Och du behöver inte bli sur. Jag bara undrade.

2010-09-28 @ 13:27:50
URL: http://thingsunsaid.blogg.se/
Postat av: mella

Ja, men du sa till mig: "Jag vill inte åka dit för att det är så stark sol och min hud tål inte den starka solen". (Sejb stod ju bredvid mig så hon hörde också att du sa det). Det jag ville komma till är att cypern och själva grekland inte har exakt samma grader i temperatur, men solen är precis lika stark. Så det var därför jag undrade nur du då kunde åka till Grekland med din känsliga hud eller vad du sa. Det var allt jag undrade. Och du tar illa upp direkt och säger "ge dig, du vet ingenting och blablabla". Överreagerar verkligen. Jag bara undrade det. Och du sa inget om dina komplex till mig när jag frågade varit du inte ville till Aya Napa. Och till den andra kommentaren: Vad ser du det "omogna" till att jag bara frågade varför du kunde åka till Grekland om du hade din sjukdom eller vad du sa. Jag bara undrade. Herregud Linnea. Jag menade inget dumt, jag bara undrade efter det du hade sagt till mig i skolan. Och jag tog bort min eftersom jag tänkte att du tog ju bort min, så varför skulle jag behålla ditt lixom.

2010-09-28 @ 17:02:33
URL: http://thingsunsaid.blogg.se/

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0