Fastställt!

Japp, så är det, tjejkväll! Mitt fysiska tillstånd tillåter mig inte att festa eller så, så en "lugn" kväll med mina flickor blir det! Jag är för övrigt väldigt, väldigt flummig just nu, har suttit och läst massa roliga saker på tjuvlyssnat.se.. :D Liksom.. HUR DUM FÅR MAN VARA?! Jag vet, jag umgås väldigt mycket med Lina.. Men vissa av de saker som står på hemsidan är faktiskt dummare än hennes kommentarer.. Tro det eller ej Lina, du är inte den mest dumma i Sverige, bara väldigt nära ;) Haha, snäll jag är! Nej, ska nu byta ut mina hotpants/shorts mot ett par leggings och invänta att Josse ska rycka upp dörren! Sedan där det av ut för att möta upp Lina, kanske även Sanne. :)
Pusshej!

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0