Borta två veckor - men ändå kanske inte helt redo..

Försökte att kolla på någon debatt mellan Socialdemokraterna och Moderaterna innan träningen idag, somnade efter tjugo minuter, så kul var det. Och träningen sen gick inte så bra, var seg i kroppen plus att Emma bjöd på kladdkaka innan så liksom.. man hade ju en klump i magen. Inte skönt. Var pepp på träningen ändå, fast efter lite mer än hälften av intervallerna så fick jag inte hålla på mer för Peter. Hostade lungorna ur mig, är nog inte så frisk som jag trodde jag var. Skitsamma, resten av träningen gick fint på den fronten, mer så att jag var seg i hela kroppen och mina muskler ville inte som jag. Det vill säga att jag snubblade på mig själv, steg fel och orkade inte hålla emot som försvar. Inte så jättelyckat. Men i alla fall, skönt att vara en liten bit på vägen, snart är jag nog återställd!

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0