Bio!

( Du vet vem du är, tack, kom tillbaka snart <3 )

Sådär ja, jag sa ju att jag skulle blogga efter bion! ;) Dock blev det inte som planerat, blev fler än bara jag, Josse och Lina. Josse drog med sig sin pojkvän Johan som nu är godkänd, inte träffat honom förr trots att de varit tillsammans i en halv evighet :) Och när vi åkte förbi Anderstorp sa jag "Stanna!" och vi svängde in och hämtade upp Andreas! :D
Dock var det inte riktigt lika kul att komma hem.. plugg som väntade! Men jag skrev klart fotografi-grejen fortare än väntat så ja, jag har tid över nu till annat! Vilket troligen kommer gå till att läsa engelska-boken så fort detta inlägget är publicerat.. haha!

I rymden finns inga känslor
Fin, mycket fin film tycker jag. En liten söt pojk som har har en sjukdom, men som lyckas med tiden lära sig olika saker. Att livet inte bara är den där lilla bubblan han själv levt i hittills. Både kul och sorglig och lite sådär.. Vet inte riktigt hur man ska förklara den. Jag gillar den i alla fall och den är värd att se! :D

Kommentarer
Postat av: mella

buhu! Jag vill oså se den filmen! :cc

2010-09-09 @ 11:21:44
URL: http://thingsunsaid.blogg.se/

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0