Beställt tid!

Varit lite "off" med bloggandet idag, inte haft datorn på så mycket, och närjag väl hade det i morse så gick brandlarmet. Fick stå ute i t-shirt och frysa i en halvtimme för att någon hade sprayat för mycket med doftspray på toaletten utanför min foto-sal. Idioter, troligen städtanterna. :( en nu är jag här och bloggar i alla fall!
Vad är det då för tid som är beställd? Jo, en tid hos optikern för synundersökning för körkort och sen berättade Malin att hon länge funderat på att ta fler hål i öronen, så jag rinde och fixade tid åt henne.. samtidigt slängde jag ur mig meningen "Boka tid för två förresten, jag ska också ha ett till" - utan att ens tänka över saken. Såå.. imorgon efter skolan ska jag direkt till Puss och göra ännu ett hål och sedan vidare till optikern för att sen hinna hem och byta om till träningen. Gillart! :D
Fast nu... måste jag plugga engelska, prov imorgon.. och om sådär en halvtimme eller något kommer Josse förbi för att vara modell till en skoluppgift som ska in imorgon! :)

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0