Återigen förlåt, jag är en aning sönder.

( Svar till Mella; Jag pekar inte ut dig personligen, eller någon. Men ja, när du säger "FYFAN HUR KAN DU?!" när någon säger att de lyssnar på något du inte gillar så ja.. lite träffad kanske du är faktiskt, inget illa menat, hoppas du förstår. Men hur svårt kan det bara att hejda sig och istället bara säga "Okej."? Ingen vill höra mer än det ändå, särskillt inte när det är en sån sak som kan såra. )

Och jag ber änu en gång om ursäkt för dåligt uppdaterande.. Men det är faktiskt inte så lätt att vara duktig på det nu när skolan börjat. Har inte alltid datorn med mig eftersom den väger en del + att det är massa plugg nu sista året vilket innebär massa tunga böcker. Så under lektionerna måste man verkligen jobba för att hänga med, har dåligt med raster och sånt, precis så man hinner från ena lektionen till den andra. Och det blir absolut inte bättre av att jag dragit på mig sån där höst-förkylning som vanligt, fast aningen värre kanske? Mår riktigt dåligt egentligen, och då har man inte (i alla fall inte jag) någon lust att blogga, eller vara social på msn eller något. Jag vill mest bara ligga på soffan och halvsova till något program jag inte helt bryr mig om.
Men såklart måste jag till skolan, trots mitt fysiska tillstånd, haha! Som tur är har vi såna där val-grejer.. Folk från de olika partierna snackar med oss och försker få oss att rösta på dem, köper oss med godis och så. Så det blev lugnt idag, kollade någon utställning med bilden och sen dessa val-grejer och sen psykologi. Vår grupp ligger tydligen före så vi fick sluta tidigare i utbyte mot en liten läxa, som jag gjorde under tiden jag väntade på bussen. Fick skjuts från stationen av kusin och sen gjorde jag det jag gillar mest när jag inte är kry - soffan och sömn!
Fick träningsöfrbud av min tränare, surt som fan. Bara för att jag inte får springa kan jag väl fortfarande stå som försvarsspelare eller backa upp med passningar? Men nejdå.. Blä!

Kommentarer
Postat av: mella

men samtidigt: Du har rätt att tycka saker jag älskar är dåliga och jag har rätt att tycka vad jag vill. Det är ju olika från eprson till person. Det är inget personligt att jag tycker Tokio Hotel är dåliga. Annars skulle jag inte ha varit vän med dig överhuvudtaget. Jag skiter i vad du tycker om och så, jag älskar dig för den du är! : D <3

2010-09-08 @ 10:17:31
URL: http://thingsunsaid.blogg.se/

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0