Väntad förlust...

Och som jag trodde, jag orkade tyvärr inte starta upp datorn och blogga igår när jag kom hem.. Men det blev i alla fall förlust, och det förvånar ingen. Mönsterås var seger-tippade och även tippade att vinna hela serien. Vi hade också dåligt med folk, och det förekom en del skador och ett rött kort för vår del. Var en spelare på bänken sista femton/tio minutrarna.. Men vi gick aldrig ner oss totalt i alla fall, och det är bra!
Bussresan dit var okej, satt mest och snacka om olika saker och så, stannade till en snabbis på Statoil för att röra på benen, fick frallor av Peter på bussen som hans fru gjort kvällen innan x'D Trevligt med andra ord! Bussen hem däremot var mindre trevlig. Jag fick ett återfall (orkar inte tala om varför) och sen halvsov man mest. Förutom då vi stannade till på McDonalds. Finns inte så mycket att säga, och jag hinner inte heller. Ska fixa bilderna till handbollens hemsida och sen läsa engelska, svenska och plugga inför matteprovet!

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0