Utskämd inför hela Gnosjö?

Det tackar jag min mor för! Nej usch, så jävla pinsamt.
Hoppade av bussen och började gå, sen vinkar Linda till mig och pekar, ser att mamma står där med bilen. Går dit, sätter mig och får sen en utskällning typ för att jag inte hört henne skrika, HALLÅ?! Jag är tonåring, jag har något som kallas headset - vilket betyder att jag lyssnar på musik. Då har hon alltså skrikit på mig "sååå" många gånger.. och blir sur på mig för det. Sen när blev det så jävla svårt att ta upp sin egna mobil och ringa en signal, hon kan inte förvänta sig att jag ska vara kontaktbar från folk som är sådär 10 meter bort. 
Alltså, är jag ute och ni ser mig, skrik en gång och hoppas på att jag hör, men inte mer för..
1 - Lyssnar på musik, stänger ute världen.
2 - Varför skulle jag random vända mig om, IFALL någon kan vara där?
3 - Vill ni verkligen ha tag på mig och inte bara säga "hej" eller något (som egentligen inte är viktigt?) så har jag alltid mobilen på mig!

Så, nu vet ni det, hör jag er inte första gången, skäm inte ut mig (eller er själva för den delen) genom att skirka ännu en gång.

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0